Wednesday, August 19, 2009

Chee Chee Birthday

星期一,我家人帮18号生日的蔡府大孙女庆祝8岁生日。我嫂嫂请了半天假,做了蛋糕和炸了薯条和Nugget,而我放了工,也帮忙烤鱼丸和热狗。
哈哈。。大家都忙得团团转哪!

之后我嫂嫂想为她做的蛋糕来点design,我们什么都拿来放。。哈哈!乱来一通!
这是我送给她的礼物,小孩子嘛,都是送些文具喽!嘻嘻!My niece presentsLastly, my youngest niece say goodbye to you all...

''bye bye..'' =)

2 comments:

@LIc3 s-h-i-h^s-h-i-h said...

happi birthday to chee chee^^
oredi 8 years old, is a big gal lor!!

kenix said...

Chee chee:''Thank you aunty, yes i grow up lor..''

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...